چرا هوماک؟ – پکیج های کنترلی هوماک

Rate this post

چرا هوماک؟

پکیج های آماده پکیج های کنترلی هوماک

فضای سبز هوشمند، فضای سبزی است که نیاز های مراقبتی خود را.به صورت اتوماتیک و از طریق سیستم های کنترلی محلی یا از راه دور برطرف می سازد.و نقش نیروی انسانی در این فرآیند مراقبتی به حداقل میزان ممکن می رسد. پکیج های کنترلی هوماک

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و تفکیک فضاهای سبز باغی و باغچه ای. از فضای مسکونی، نیاز هرچه بیشتری برای این نوع از مراقبت های هوشمند احساس می شود. پکیج های کنترلی هوماک

هوماک از چندین سال پیش با مشاهده روندهای بازار.این نیاز را بیش از پیش تشخیص داده و با توسعه ی محصولاتی نوین و فناورانه. امروزه از سرآمدان این بازار در حوزه  آبیاری و تغذیه هوشمند فضاهای سبز محسوب می شود.

یکی از مسائلی که در این سال ها هوماک با آن مواجه بوده. و این مواجهه منجر به تغییر روند توسعه محصول شده است.، نیاز مخاطبان به پکیج های کنترلی آماده به جای کنترلرهای آبیاری است.

از دیرباز در بازارهای الکترونیکی و کنترل، محصولاتی تحت عنوان کنترلر.با تکنولوژی های مختلفی است موجود بوده اند.که انتخاب آن ها و به طبع آن ساخت این تابلو برق کنترلی توسط افراد متخصص. براساس کنترل انتخابی و نصب و راه اندازی آن ها جهت کنترل آبیاری و یا سایر المان های فضای سبز.، فرآیندی چالشی،پرخطر، هزینه بر و اغلب بدون بهره وری مناسب بوده است.

هوماک با مشاهده این گزاره ی مشهود در بازار.، تمرکز فرآیند تولید خود را به جای کنترلرهای آبیاری بر روی پکیج های کنترل آبیاری هوشمند قرار داده است. بدین صورت که تمامی المان های کنترلی، الکترونیکی و الکتریکی مورد نیاز جهت بهره مندی از یک سیستم کنترل هوشمند جامع.درحوزه ی فضای سبز ساختمانی توسط تیم تولید هوماک در قالب یک پکیج کنترلی با باکس پلیمری ضد آب(قابل نصب در فضای داخلی و خارجی) جمع آوری شده. و مخاطب چه از جنس مجریان برق ساختمان ها و چه از جنس مصرف کنندگان نهایی میتوانند.ازطریق برگه راهنمای نصب محصول به آسانی این پکیج ها را در محیط های ساختمانی و باغی خود نصب و راه اندازی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *